Juventud, Trabajo social
Azterlan honen xedea eskola-jazarpena sozialki nola osatzen ari den jakitea da, horretarako inplikatuta dauden eragile desberdinen diskurtsoak aintzat hartuta. Metodologia kualitatiboa erabili zen, zehazki, analisia tematikoa. Horrela, erdi egituratutako 25 elkarrizketa burutu ziren informazio-bilketarako. Gertakizun hori deskribatzen laguntzeko 4 gai multzo identifikatu ziren: “Eskola-jazarpenaren deskribatzaileak”, “Eskola-jazarpena gizarte-arazo bat da”, “Eskola-jazarpenak bestelako bortxa mota batzuek normalizatzea” eta “Eskola-jazarpenaren aurkako borroka integrala”. Azterlan honen arabera, eskola-jazarpenak bestela bortxa mota batzuekin lotura duen arazo bat da. Bullyng-a, halaber, Gizarte Langintzako ikuspegitik aztertu behar da, eraginkor gertatuko diren estrategia-, eskuartze- eta prebentzio-programa berriak sortarazteko.