Edukinera zuzenean joan

Liburutegia

Domínguez, L. Millán-Franco, M. A discursive approach to bullying from the perspective of social work. Revista Obets, vol. 16, n. 2, 2021, p. 281-296.

DOKUMENTUA DESKARGATU

Hitz klabeak

Juventud, Trabajo social

Laburpena

Azterlan honen xedea eskola-jazarpena sozialki nola osatzen ari den jakitea da, horretarako inplikatuta dauden eragile desberdinen diskurtsoak aintzat hartuta. Metodologia kualitatiboa erabili zen, zehazki, analisia tematikoa. Horrela, erdi egituratutako 25 elkarrizketa burutu ziren informazio-bilketarako. Gertakizun hori deskribatzen laguntzeko 4 gai multzo identifikatu ziren: “Eskola-jazarpenaren deskribatzaileak”, “Eskola-jazarpena gizarte-arazo bat da”, “Eskola-jazarpenak bestelako bortxa mota batzuek normalizatzea” eta “Eskola-jazarpenaren aurkako borroka integrala”. Azterlan honen arabera, eskola-jazarpenak bestela bortxa mota batzuekin lotura duen arazo bat da. Bullyng-a, halaber, Gizarte Langintzako ikuspegitik aztertu behar da, eraginkor gertatuko diren estrategia-, eskuartze- eta prebentzio-programa berriak sortarazteko.

ITZULI
INPRIMATU
PARTEKATU

Cookien kustomizazioa

Cookies Analytics

Webgune honek hirugarrenen cookieak erabiltzen ditu erabiltzaile kopurua zenbatzeko eta eskainitako zerbitzuari ematen zaion erabileraren neurketa eta azterketa estatistikoa egin ahal izateko. Horretarako, gure webgunean zure nabigazioa aztertu egiten da, eskaintzen ditugun produktu edo zerbitzuen eskaintza hobetze aldera, Google Anlytics cookiearen bidez

Sare sozialetan partekatzeko cookieak

Sare sozialetan partekatzeko osagarri batzuk erabiltzen ditugu, sare sozialetan gure webguneko orri batzuk partekatu ahal izateko. Osagarri horiek cookieak jartzen dituzte, orria zenbat aldiz partekatu den ondo ikusteko.