Servicios sociales
Bai gizarte-errealitatea bai erakundeen funtzionamenduaren mota aldagarria izan ohi da. Horren ondorioz, erakundeek egokitzeko gaitasuna erabat premiazkoa da ondo egokitzeko eta datozen aldaketei aurre egiteko. Gizarte Zerbitzuek izan dituzte, baita ere, transformazio eta erronka itzelak, eta haien ondoriozko gabeziak gainditu eta kalitate-kudeaketaren alderazten duten sistemetan apostu egin behar dute. Gizarte Zerbitzuetan erabiltzen diren kalitate-kudeaketarako erabili ohi diren ereduek kontuan hartu behar dituzte arloko berezitasunak, ingurunera egokitu eta pertsona erabiltzaileen duintasuna bermatu.
Artikulu honetan, Gizarte Zerbitzuen arlorako EFQM 2020 Eredua aztergai hartzen da. Horren xedea da EFQM 2020 Eredua gai oten den jakitea, hau da, Gizarte Zerbitzuen testuinguruan antzematea ba ote dauden ereduaren kriterio eta balioak aplikatzerik. Ereduaren Zuzendaritza, Exekuzioa eta Emaitzak aztertzen dira, eta aipamen hartutako babes-sisteman dauden zenbait mugaketen ebidentziak agertzen. EFQM 2020 Ereduaren eta Gizarte Zerbitzuen arloaren arteko balio-konparazio bat egiten da, eta bertan ezarri ageri diren puntu komunak. Azkenik, ereduaren hasierako aplikazioa Gizarte Zerbitzuen testuinguruan planteatzen dute.