Edukinera zuzenean joan

Liburutegia

Escorcia, C. T. et al. Fases y pasos en la implementación de prácticas recomendadas en atención temprana. Siglo Cero, Vol. 52, n. 3, 2021, p. 37-57.

DOKUMENTUA DESKARGATU

Hitz klabeak

Discapacidad, Atención temprana, Intervención, Familia, Características, Planificación, Procedimiento, Recomendaciones

Laburpena

Arreta Goiztiarrak (AG) ezgaitasun bat duten edo garapenean zailtasunak izateko arriskua duten haurrei eta haien familiei laguntzeko ekintzen multzoari dagokio. Hamarkada batzuetatik egunera arte, haurren zaintzaile nagusi direnen garrantzia eta ikaskuntza-ingurunearen garrantzia aitortzen da. Hori dela-eta, AG zerbitzuek haurren familiak eta testuingurune naturalak aintzakotzat hartzen dituzten ikuspegiak ardatz hartzen joan dira. Inplementazio sistematikoa garatzen duen plan bat lantzearen garrantzia nabarmentzen duen ebidentzia ugaria da, prozesuan inplikatutako alderdi guztien lankidetzan oinarrituta, zerbitzuen ekintzak eraginkorrak eta eraginkorrak izan daitezen; eta horrek haurren eta haien familien bizi-kalitatea hobetzen laguntzen du. Lan honetan inplementazio-prozesuaren ezaugarriak eta faseak aurkezten ditugu, ebidentzia zientifikoan oinarritzen direnak, AGetan gomendatutako praktika-irizpideak betetzen dituzten zerbitzuak ziurtatzeko funtsezko elementuak ematen dizkigutenak.

ITZULI
INPRIMATU
PARTEKATU

Cookien kustomizazioa

Cookies Analytics

Webgune honek hirugarrenen cookieak erabiltzen ditu erabiltzaile kopurua zenbatzeko eta eskainitako zerbitzuari ematen zaion erabileraren neurketa eta azterketa estatistikoa egin ahal izateko. Horretarako, gure webgunean zure nabigazioa aztertu egiten da, eskaintzen ditugun produktu edo zerbitzuen eskaintza hobetze aldera, Google Anlytics cookiearen bidez

Sare sozialetan partekatzeko cookieak

Sare sozialetan partekatzeko osagarri batzuk erabiltzen ditugu, sare sozialetan gure webguneko orri batzuk partekatu ahal izateko. Osagarri horiek cookieak jartzen dituzte, orria zenbat aldiz partekatu den ondo ikusteko.