Discapacidad, Atención temprana, Intervención, Familia, Características, Planificación, Procedimiento, Recomendaciones
Arreta Goiztiarrak (AG) ezgaitasun bat duten edo garapenean zailtasunak izateko arriskua duten haurrei eta haien familiei laguntzeko ekintzen multzoari dagokio. Hamarkada batzuetatik egunera arte, haurren zaintzaile nagusi direnen garrantzia eta ikaskuntza-ingurunearen garrantzia aitortzen da. Hori dela-eta, AG zerbitzuek haurren familiak eta testuingurune naturalak aintzakotzat hartzen dituzten ikuspegiak ardatz hartzen joan dira. Inplementazio sistematikoa garatzen duen plan bat lantzearen garrantzia nabarmentzen duen ebidentzia ugaria da, prozesuan inplikatutako alderdi guztien lankidetzan oinarrituta, zerbitzuen ekintzak eraginkorrak eta eraginkorrak izan daitezen; eta horrek haurren eta haien familien bizi-kalitatea hobetzen laguntzen du. Lan honetan inplementazio-prozesuaren ezaugarriak eta faseak aurkezten ditugu, ebidentzia zientifikoan oinarritzen direnak, AGetan gomendatutako praktika-irizpideak betetzen dituzten zerbitzuak ziurtatzeko funtsezko elementuak ematen dizkigutenak.