Bi une desberdinetan eratu daiteke, Harremanetan Oinarritutako Arreta Eredua ezartzen ari den zerbitzuan egokien eta eraginkorren jotzen denaren arabera:
Prozeduraren hasieran, hainbat eginkizunez arduratzeko: diagnostikoa (hau da, galde sortak bidali eta aztertzea eta «kalitate profilak» landuz gertaera atseginen maiztasuna zehaztea) eta hobekuntzako irtenbideei buruzko eztabaida eta akordioa.
Eztabaida eta adoste aldian, diagnostikoa egin eta kalitate profilak gertatu ondoren. Bigarren bide hau praktikoagoa da; izan ere, kasu honetan, prozedura dinamizatzeaz arduratzen den pertsonak edo taldeak antolatuko du diagnostikoa, kanpokoa edo barrukoa den gorabehera.
Webgune honek cookieak erabiltzen ditu, propioak zein hirugarrenenak. Hautatu nabigatzeko nahiago duzun cookie aukera. Guztiz desaktibatzea ere hauta dezakezu. Cookie batzuk blokeatu nahi badituzu, egin klik “konfigurazioa” aukeran. “Onartzen dut” botoia sakatuz gero, aipatutako cookieak eta gure cookie politika onartzen duzula adierazten ari zara. Sakatu "Irakurri gehiago" lotura informazio gehiago lortzeko.