Verdugo, M.A. et al. Cuestionario de evaluación de la calidad de vida en la infancia (CVI-CVIP). Manual de Aplicación + Cuestionario. Madrid, CEPE, 2009, 60 p. y 12 p.
CVI eta CVIP galdetegiak haurren ongizateari buruzko datuak lortzeko diseinatu dira - bai behar bereziak dituzten haurrentzat, bai ez dituztenentzat- pertsonen arteko harremanen, garapen pertsonalaren, alderdi emozional, fisiko eta materialaren arloan. Ebaluazio tresna gisa, eraikuntzako aplikazio ugari praktikara eramateko aukera eskaintzen dute: haurrek beren ikuspegitik beren bizi kalitatea nola hautematen duten ezagutzeko eta gurasoengandik informazio lortzeko aldi berean; hezkuntza arloko esku-hartzeen eta esku-hartze klinikoen onurak baloratzea; premia bereziak dituzten ikasleen artean laguntza mota desberdinen eta bizi kalitatearen arteko harremana aztertzea; taldeen arteko aldeak ebaluatzea, sektore ahulak antzemateko; haurren bizi kalitatearen eta prospekziozko emaitzen arteko lotura aztertzea; Hautemandako ongizate-maila altuekin eta baxuekin lotutako aldagaiak detektatzea. Informazio mota honek, haurtzaroan bizi kalitatea hobetzeko planak, programak eta esku-hartzeak abiaraztea bideratu ahal izango du, datu enpirikoetan oinarrituta.