Eskuliburu honek 100 kalitate-estandar ditu, kalitatearen 5 dimentsiotan egituratuta, eta oinarrizko prestazioak eskaintzen dituzten gizarte-zerbitzuen zentro komunitarioetan aplikatzen dira: informazioa, balorazioa, orientazioa eta aholkularitza; etxez etxeko laguntza; bizikidetza eta gizarteratzea; gizarte-lankidetza eta prestazio osagarriak.
Gidaliburu honetan, guztira biltzen dira kalitatearen 100 estandar eta egituratzen dira kalitatearen 5 dimentsioetan, eta ondorengo oinarrizko prestazioetan eskaintzen dira Gizarte Zerbitzu Komunitarioetako Zentroetan: informazioa, balorazioa, orientazio eta aholkularitza, etxez etxeko laguntza, bizikidetza eta birgizarteratzea, kooperazio soziala eta prestazio gehigarriak.
Erlazionatutako bibliografia
- Informazio eta aholkularitza zerbitzuak. Saila: Manual de Estándares 24.1.01 Zkia., Sevilla, Agencia de Calidad Sanitaria de Andalucía, 2015, 68 or.
- Eguneko zerbitzuak. Saila: Manual de Estándares 23.1.01 Zkia., Sevilla, Agencia de Calidad Sanitaria de Andalucía, 2014, 73 or.
- Egoitzetako zerbitzuak. Saila: Manual de Estándares 21.1.01 Zkia., Sevilla, Agencia de Calidad Sanitaria de Andalucía, 2014, 73 or.